czwartek, 21 marca 2013

Witam Witam

Mamy Wiosnę

U mnie w tym malutkim kraju raz słońce raz deszcz czasami popada śnieg.
W zeszłym tygodniu mieliśmy gościa z Polski :)
Moja siostra dostarczyła mi rzęsy, z czego się bardzo cieszę będę mogła doczepiać i jednocześnie się relaksować teraz tylko muszę się ogłosić.
Kurs przedłużania rzęs ukończyłam jeszcze w Polsce od tamtej pory polubiłam tą robotę :-)
tak tak przed ciążą zajmowałam się zupełnie czym innym, mianowicie papiery, liczenie, pisma itp. cała administracja to było coś ... praca w korporacji.
Po porodzie nie wróciłam do pracy, teraz wychowuję synka a od czasu do czasu zapisuję się na różne kursy  i między innymi trafiłam na certyfikowany kurs stylizacji rzęs, trzeba mieć sporo cierpliwości i być dokładnym  by to robić, mam te cech i pokochałam to robić.







Dostałam też kilka gazet, co bym nie była w tyle z informacjami o Polskich Gwiazdach :-)

Ostatnio wstawiłam posta na temat czerwonego lakieru Bell (mojego ulubionego)
Czasami dodaję do niego Bell GLAM NIGHT Sparkle ( tzn po czerwonym pociagam brokatowym) kupiłam go przed nowym rokiem ma drobny brokat w kilku kolorach (granat, zieleń, złoto, czerwień)
Jest to typowy bezbarwny lakier z brokatem .Brokat nie ściera się jest trwały, szybko schnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz