poniedziałek, 25 marca 2013

Nowości



małe zakupy z zeszłego tygodnia..... planowane i mniej planowane

 NIVEA AQUA SENSATION nawilżający krem na dzień .
Będę weryfikować czy rzeczywiście dobrze nawilża. Pierwsze wrażenie jest pozytywne, krem wchłania się szybko, jest delikatny, zapach charakterystyczny dla kremów nivea, opakowanie to szklany słoiczek co mi bardzo odpowiada.
Krem doskonale nadaje się pod makijaż, nie roluje się, skóra po nim jest wygładzona, nie uwidaczniają się po nim suche skórki.

Zobaczymy co będzie z nim dalej, bo użyłam go dopiero trzy razy.
A Wy jakie macie opinie na temat tego kremiku, a może zastanawiacie się nad kupnem ?

 NIVEA AQUA żel do mycia twarzy jeszcze nie sprawdzałam czeka na swoją kolej.



 Dwie maseczki Dr VAN DER HOOG
FIGA - odżywia, nawilża, chroni i pielęgnuje skórę
MANGO, ARBUZ - odświeżająca maska żelowa z prowitamina B5
( maski oczywiście czekają na swoja kolej)



 THE FOOT FACTORY - MINT SCRUB zaczynam używanie o efektach poinformuję za jakiś czas :-)

 OLAZ (olay) ESSENTIALS - tonik odświeżający i oczyszczający przeznaczony do cery suchej, mieszanej oraz normalnej. Przywraca równowagę i jednocześnie delikatnie oczyszcza z zabrudzeń i pozostałości makijażu.
zakup nie planowany cena mnie skusiła tylko 2e

 OLAZ (olay) ESSENTIALS duble action - krem nawilżający, poużywam i ocenie, ogólnie jest delikatny szybko się wchłania, bezzapachowy, minusem jest opakowanie... plastikowy słoiczek ale za to cena nie jest jakaś wielka.

 DE TUINEN - shampoo cocos , pięknie pachnie :-) bardzo łagodny szampon o kokosowym zapachu, odżywia i przywraca włosom witalność, łagodzi skórę głowy. Z ekstraktem Aloa Vera, nie zawiera SLS, parabenów, barwników.
Ph - naturalne skóry
zaczynam stosować od jutra !!
Oczywiście zakup nie planowany to spray do ciała ale co tam lubię takie mgiełki, na ciepłe dni będę miała jak znalazł zamiast perfum i zapewne nie jedna mgiełkę sobie kupię.
A Wy Kochane lubicie mgiełki do ciała, może macie jakieś do polecenia?



KNEIPP - body lotion , mój pierwszy kosmetyk tej firmy w małej tubce 75 ml jak będę zadowolona to pewnie coś sobie jeszcze kupie, wiem że chwalicie sobie płyny pod prysznic czy oprócz nich jest coś godnego polecenia?

MONTAGNE JEUNESSE - MASECZKA DO WŁOSÓW już wspominałam że lubię te maski więc mnie rozumiecie że musiałam kupić, to już chyba jakieś uzależnienie .....

Mydło w płynie Palmolive , lakier do paznokci Essence no i bluzeczka :-)

















No to na tyle dzisiaj... teraz będę polować na cienie tusze i inne kolorowe kosmetyki :-) taki właśnie mam plan :-)
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania moich wpisów.

1 komentarz:

  1. Ojej i to ile tych nowości, bardzo lubię mydła palmolive :))
    Wpadnij do mnie na drugi blog, do wzięcia są dwie książki kulinarne :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com/2013/03/mini-konkurs-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń